Just trying to have fun and kinda likes it

Kul att datorn hängde sig <:
Öhö, har lite saker att bjuda på så blir två inlägg, ett musiktips som jag lyssnade på när jag tog bilderna och så självaste bilderna då såklart! ;) Vi börjar med bilderna, för blev kanske inte så nöjd xD Men kul vare^^
- Mina hyllor som jag målat själv :D Har filmer, cd-skivor, spel (och böcker jag aldrig läser <: ..) där och såklart en CD-spelare^^ Är en stor stolthet. Vill dock bygga till det med fler skivor och filmer c: Är lite nörd 8D <3
Sen har jag filmer där som jag aldrig har sett! o: Typ pappas XD Osså brukar jag ta med mig filmer i en blå liten box (då jag bor på två ställen) men den gick sönder D: Så är lite film fattig här nu, tur att man har datorn! ;D
Kroken är också en stolthet, inköpt från lagerhaus och matchar hyllorna fint :)
Fick denna av min bror, han ska bli en riktig vampyr en dag, men han är lite efterbliven^^<3 Undrar om vampyrer kan drunkna? För han har stått i vatten sen i lördas kväll men inte drunknat än? O;
Lampan i bakgrunden försökte jag ersätta med en annan, men det visade sig vara en usblampa så det gick inte xD Spegeln är köpt på lagerhaus och en favorit <3 Soffsmyckesskrinet är just nu tomt då jag har glömt mina smycken hos mamma D: Men den är jag väldigt glad att jag köpte, - från Butterix.
Ett av favorithalsbanden hängandes från min spegel<3 Används nästan dagligen tillsammans med ett plektrumhalsband från min bror<3
Och sist men absolut inte minst;
MITT DINOSAURIEÄNGLASPEL<3  Höhö, har aldrig förstått mig på änglaspel förut, men älskar dinosaurier och blir glad och lugn när den snurrar :3 <3
Så varsågod för den lilla presentationen av mitt rum ;)
Och jo, lite stolt är jag ändå att jag fick lite fina bilder på mitt rum, speciellt DINOSAURIEänglaspelet^^ öhöh<3

Era kommentarer

Kommentera inlägget här: (Tänk på vad du skriver!, reklam svarar jag inte på. Är det veckans blogg eller något så är jag med.)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0