"Tomten jag vill ha en riktig jul.."

Känner känslan av att totalt känna igen sig i en låt. "Tomten jag vill ha en riktig jul, en sån som man har när man är liten".

Vill den här stormen aldrig lägga sig?
Hur illa är det/har det varit hos dig?

Anyway. Igår så skulle jag vara på liseberg men vädret gjorde sitt. Fick iaf köpt lite julklappar samt en film te mig :D "The eye". Den är så bra. Tips!


Är lite kär i den. Tillräckligt spännande, tillräckligt bra.

Sen var jag så trött igår och var med mamma och när jag inte var det sov jag eller såg på filmen med min katt ;D så ursäkte att det blev dött.

Sen hittade jag Lilo och Stitch - Experiment 626 (Heter den det?^^) iaf, extremt billigt och lyckades övertala mamma om att köpa den <: Öhö, känner mig lite elak, men ja..<3 Så den har jag sett idag :D


Tycker det är läskigt hur stormen höll på. Menmen. Har både mycket att säga och inget. Det blir ofta så när jag är trött xD
Har gjort min första egna pannacotta iaf! :D Så ska mumsa i mig det sen^^

Nästa vecka så är det julmarknad, konserter och sånt på Rytmus och på fredagskvällen intar vi vårt jullov.

Nu tänker jag leka på mammas dator lite och skriva önskelistan hon klagar om att hon inte fått ;)

Ha det bra, och ta hand om er,
Sonny


Era kommentarer
Postat av: marina

sv. det var gott kan jag lova :)

2011-12-10 @ 18:47:08
URL: http://marinapalme.blogg.se/
Postat av: Vira

sv: haha men julfilmer är bäst ju, värt att kolla i sommarn! brukar baka julgodis mitt i sommarn bara för det är så goooott :D

2011-12-11 @ 10:47:40
URL: http://kandylandy.se

Kommentera inlägget här: (Tänk på vad du skriver!, reklam svarar jag inte på. Är det veckans blogg eller något så är jag med.)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0