Tråk, men bilder på G

Fixar lite "Hemma-bilder" till er nu :D Kanske inte världens bästa då, men blir iaf lite på en av mina favoritsaker inne på mitt rum, någon som kan gissa vad? ;)
Sen ska jag bestämma vilket foto jag ska förstora upp och sätta som inspiration på väggen, det ska vara något foto jag har tagit och är stolt med, för då blir jag lixom pepp ^^
Funderar på någon bild på två sminkade ögon? Men kanske blir senare, för det vill jag ha vid sminkbordet som inte är färdigt xD.. Så någonting där min hylla är, något som passar extremt bra med turkost? (stavas det ens så? låter jätte konstigt lixom :c .)
Kan bjuda på en fail jag bild så länge!
Så hamnar bilderna inte i ordning D: Hatar när kameran slår om datumet till 1980, jag fanns ju inte ens då D: *Leta förtvivlat*
haha hitta några gamla bilder från när jag har haft tråk xD kan bjuda på dem me^^
Blogg.se mobbar mig ): De vill inte ladda upp.

Era kommentarer

Kommentera inlägget här: (Tänk på vad du skriver!, reklam svarar jag inte på. Är det veckans blogg eller något så är jag med.)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0