Grimm

sorry att jag är så seg, mitt internet har varit dött ett tag. Kom precis hem, har varit i skolan och sen hos min kompis som jag inte varit med på typ några år (tror jag det är nu) och det var super iaf! :D Nu har jag fastnat framför Grimm som jag är kär i. Finns inget bättre! <3
Imorgon färgas håret och ni får vilt gissa på vilken färg :D och sen ska jag till Teen Dream med kompisarna och se på bra band samt en bonus på det är att Mikael (skrikis i Hollows och en av mina bästa vänner) är där :D Så roligt blir det <3 och så ska fina Jenny min sova över :D <3 Skojsigt :> <3
Har jag sagt att jag ska skaffa körkort? Var på teori lektion i tisdags ;D <3
Måste sticka, men försvinn inte människa :D
Och mitt tips till dig är nya Tv-serien Grimm då ^

Era kommentarer
Postat av: Annika - drömmen om 11 barn [tävlingar i bloggen]

Sv Jorå, jag har sovit bort hela kvällen så nu väntar man på morgondagen istället ;) Ska du göra nåt kul?

2011-11-24 @ 22:32:48
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se/
Postat av: Kashaya

Lycka till med körkortet.=) Vad handlar Grimm om?

2011-11-25 @ 20:02:13
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här: (Tänk på vad du skriver!, reklam svarar jag inte på. Är det veckans blogg eller något så är jag med.)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0