Just going Blablabla,

Super härlig musik, först Me vs Hero sen Lenka, kärlek te dem båda :D <3
Har faktiskt lyckats resa mig ur sängen också, fast ska ju faktiskt försöka fira halloween lite efter - jag vet, men har lixom inte firat det alls.. Förutom när man var inne i stan och de dansade samt bjöd på saker, men det räknas väl inte? o:
Ändå är halloween det bästa jag vet.. Eller iaf bästa högtiden. Menmen.
Börjar bli något irriterande hungrig så får nog fixa något xD sen måste jag plugga, för ärligt talat så går väl det inte så jäkla bra med skolan just nu o: Men detta fixar jag! Jag menar, min bror är superman, och han säger att jag är Jesus.. då ska jag väl klara det här? :D

Hm, just det! Igår kom min film hem, (efter en månads väntan eller mer..) iaf, den var värd all väntan! Kung fu panda 2 <3 Jag menar vad mer kan man säga?<3 Ville sova innan klockan sju, men blev inte riktigt så, kanske sov vid elva? hm.. jag tror jag babblar? ;D

Nvm, ^^ btw, ska fixa bild på håret i helgen, I do swear!


Era kommentarer
Postat av: EMMAS!

missa inte mina två tävlingar som avslutas nu på lördag :) http://eemma.se/2011/november/tavlingarna-avslutas-om-tva-dagar-klicka-pa.html#comment

2011-11-03 @ 15:44:44
URL: http://eemma.se
Postat av: Mimi

Lenka är ju super härlig! ^^

2011-11-09 @ 20:06:01
URL: http://adventurelaand.blogg.se/

Kommentera inlägget här: (Tänk på vad du skriver!, reklam svarar jag inte på. Är det veckans blogg eller något så är jag med.)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0