Starting with Hello,

Så det är väl så sent som dags för mig att säga hei? <:
Så hei :3
Jag kallas för Sonny Denzmore eller Fishie och har varit bloggaren som hållt i JulietBeatrisse-bloggen, kände dock för en förnying, bland annat då namnet kändes fel och ja, jag ville ha en nystart.
Vad jag kommer bjuda mest på är väl Foto och musik, lite om min vardag lixom och allt om mina ambitioner. Så jag kan inte mer än hoppas att det uppskattas.
Och, någon som är bra på länkningsgrejer? För mina verkar bli genomskinliga...

Era kommentarer
Postat av: Tina

jag är bra på "länknings grejer" ;)

2011-10-12 @ 12:33:38
URL: http://tinanj.se
Postat av: Tina

sv: har du testat att gå in på stilmall och ändra färg på länkningar? det finns nog på designadinblogg.se tror jag sidan hette (:



genre vill jag typ ha komedi, eller typiskt "tonårsfilmer" (;

2011-10-12 @ 19:27:44
URL: http://tinanj.se

Kommentera inlägget här: (Tänk på vad du skriver!, reklam svarar jag inte på. Är det veckans blogg eller något så är jag med.)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0