I'll cross my heart to never let you go

Tidsinställt. - Sitter antagligen i min säng med en katt. Eller jobbar..
Åkte tidigt te mami, typ, väldigt tidigt. Eller ja, har inte åkt än, tidsinställt ju, så vi pratar i nutid ist? ;)
.
Idag så kom jag och mina farföräldrar fram till att det snart är 1 år sen vi var i Tyskland.
1 år. Tiden går så fort. Jag var 16. Åh gud! Hittade ingen bra bild på min klädstil då, men sprang mycket runt i detta:
Shorts, leggings, mammas antika kavaj, PAPPAS SYSTEMKAMERA<3.
Iaf, tiden springer iväg, och det är det som märks nu. Jag började ju nyss på rytmus? nej, jag har gått här i två år. Jag har bara känt Marcus i två år. Och han går ur skolan om en månad. Sjukt.
Frågan är om vänskapen kommer kunna hållas vid liv? Han är ju alltid upptagen med bandet. Det skrämmer mig, just de tankarna, tankarna om efter sommaren.
.
Men det är långt kvar, det är långt. Jag ska gå ur tvåan först. Jag ska fylla 18. Jag ska flytta. Och allting börjar på nästa tisdag! :D Vi ska på våran första husvisning! :'D Håll tummarna för oss darlings<3.
.
Nu ska jag se om min papi är hemma<3 och sen ska jag sova :D Puwss <3

Era kommentarer
Postat av: Sofie Zirath

Hoppas du får en fin fredag, kram!

2012-04-27 @ 15:52:49
URL: http://sofiezirath.blogg.se/
Postat av: Two trollfaces

Hey nice blogg :D Det skulle vara jättekul om du ville vara med på veckans blogg!!



http://twotrollfaces.blogg.se/2012/april/veckans-blogg-1.html#comment

2012-04-27 @ 16:28:56
URL: http://twotrollfaces.blogg.se/

Kommentera inlägget här: (Tänk på vad du skriver!, reklam svarar jag inte på. Är det veckans blogg eller något så är jag med.)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0