Some people want diamond rings; some just want everything

Känner pressen öka. Måste lära mig två-tre låtar inför ett sångprov. Fick några alternativ och behövde välja en av dem. Blev den enda jag kände till... Den mordernaste.
Och den är ju bra, det är den. Men tro fan att den är svår :c

Era kommentarer
Postat av: Anonym

Snälla klicka på denna länken och registrera dig: http://feliciaspassage.blogg.se/2012/april/gratis-doman-till-din-blogg.html och hjälp både mig och dig att få en gratis domän! Tusen tack i sånna fall, kram!

//feliciaspassage.blogg.se

2012-04-07 @ 19:15:37

Kommentera inlägget här: (Tänk på vad du skriver!, reklam svarar jag inte på. Är det veckans blogg eller något så är jag med.)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0