Egengjorda dreads! :D

Några foton på mig från idag! :D
-
Gjorde egna, snabba, slarviga, hemmagjorda dreads! Och jag älskar dem!<3 Måste skaffa riktiga.
På bilden under har jag på mig min nya blus (ska ha till skolavslutningen), c:
Jag vet att jag inte är bäst på att göra dreads, men det var då fan det roligaste jag gjort! :D
Dagens outfit, Foto taget av Soph.
Tischa; Ginatricot, Strumpor; Lindex (?), Byxor; Är lika gamla som dinosaurierna!, Toffsar och earcuff; Glitter, Halsband; Nordstan, Ring; Gran Canaria. + PÅSKÄGG ;D osså är jag en döskalle (A)

Era kommentarer
Postat av: H J J O N S S O N

Snygg linne!

2012-04-12 @ 20:46:57
URL: http://hjjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här: (Tänk på vad du skriver!, reklam svarar jag inte på. Är det veckans blogg eller något så är jag med.)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0