"Fantasy-slåss-rädda tjejen-spel"

Varför hatar jag att säga att jag älskar korsord? Varför skäms jag?
Syrran har alltid mittbena, och hon passar i det, varför provar aldrig jag?
Hur kom folk på drakar?
Hur mycket i denna värld tror vi att vi förstår oss på men egentligen inte fattar ett piss av?
Tankespridd.
Hm, ja, idag är en tankespridd dag...  Men iaf. Ska "simma" (som pappa kallar det) lite nu, och sen ska jag försöka visa min skapelse :D Började med henne igår, och är än så länge nöjd.
Men tänkte även tipsa om AurumBlade (IPod)
Detta spel har senaste tiden blivit min favorit!
Igår skapade jag en ny karaktär (Började med Allen men har nu den andra mannen) och var så besatt så jag är närmare lvl 30.. Vet inte om det fortfarande är gratis, men det var gratis för mig, och jag tycker ni där ute som gillar "fantasy-slåss-rädda tjejen-spel" verkligen ska spana in! Bilden ovan är hittad på Google, och är från början av spelet!

Era kommentarer

Kommentera inlägget här: (Tänk på vad du skriver!, reklam svarar jag inte på. Är det veckans blogg eller något så är jag med.)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0