GRATTIS ÄLSKLING<333!

Så extremt lycklig :D
.
Kom precis (eller nja, för några timmar sen, är bara så seg, tog typ en timme att hoppa in i duschen :c ) hem iaf XD och då hade mitt paket från CDon kommit! - Med dessa fillurer!!! :D
Har även införskaffat mig själv 3 earcuffs för 100 kr på glitter! c: Lite lycklig ändå. Plus att jag har haft super bra möte med min lärare idag och pluggat som en dåre igår! :D Och fått VG på en svenska uppgift (siktar på G i alla ämnen för att klara av skolan) - !!!<3
.
Och inte nog med det!
Ni som har följt min gamla blogg :- JulietBeatrisse.blogg.se, vet att jag har en kompis som heter Maja, och idag är det hennes 18 års dag!! :'D ÄR SÅ JÄVLA LYCKLIG.<3  ÄLSKAR DIG GUMMAN<3 ..och grattis c; <3
.
Lovar att fota de nya teckningarna imorgon samt earcuffsen, men just nu måste jag verkligen bara vila, har sån huvudvärk D: <3
Modell: Maja, halloween 2010, Foto: SonnyDenzmore

Era kommentarer

Kommentera inlägget här: (Tänk på vad du skriver!, reklam svarar jag inte på. Är det veckans blogg eller något så är jag med.)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0