Just one, of all

Så sitter man här och väntar på mormor..
Min extra pappa fyller 45 idag, så mamma och han är ute på restaurang^^ Själv har jag massa glass, cider och en mango här hemma som blir mitt firande, xD

Har för övrigt klippt håret idag, kan inte bestämma mig för vad jag tycker än, men det är iaf mycket friskare! :D Har även köpt värmeskydd, 3 olika hudprodukter, multivitaminer, flourtabletter och en uggletröja! :'D Önskar jag kunde visa, men jävla minne som lämnade kameran hos pappa.. Och kan inte låna syrrans för hon är i Skåne..

Min telefon gick (SÅKLART.) sönder när jag kom hem. Så har ingen tele D: (Eller jo, springer runt med en annan trasig tele...) Hatar egentligen telefoner :'c Har inte fattat hur man får igång mammas cam heller^^'

Känner mig mindre än folket på bilden just nu. Saknar dock Tyskland som fan. (undviker orden "för övrigt" då jag velat skriva de 4:a gånger i inlägget)

Era kommentarer
Postat av: Mimi

Hahah det är jättejobbigt när man fassnar för o säga eller skriva ett ord många gånger! XD

Själv säger jag nästan alltid '' Jag ba '' innan jag ska säga något jag inte ens sagt innan xD

Det kan vara typ '' jag ba haha kooollaaaa en fågel! ''

Det är sjukt störande XD

2012-02-16 @ 21:10:32
URL: http://adventurelaand.blogg.se/

Kommentera inlägget här: (Tänk på vad du skriver!, reklam svarar jag inte på. Är det veckans blogg eller något så är jag med.)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0