Missing the old days

Halloj!
Nu har jag precis kommit hem, har varit på min gamla skola och fy fan vad skönt det var!<3
Älskar mina gamla lärare, de är sjukt fina människor, så är väldigt lycklig nu.
Blir dock inga teckningar just nu eller foton, för jag tänker spela sims.. och ladda upp lite nya simmar till folket! :D (Hoppas det funkar också). Har varit svin duktig idag faktiskt :D Har gjort nästan all Gemu (behöver keyboard för sista uppgiften och det har jag imon), gjort sång, kollat lite matte, och sånt! C:
(Bild från första gången jag var utomlands - ps, Danmark borträknat)

Era kommentarer

Kommentera inlägget här: (Tänk på vad du skriver!, reklam svarar jag inte på. Är det veckans blogg eller något så är jag med.)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0