Not far away at all

Nu känner man att det är på gång. Har fått mail av skolan, och ja, Marcus åkte iväg i tisdags. Det är en vecka och ett dygn tills han är uppe på scenen i Leksand! Broder, jag älskar dig! <3 Ska kidnappa några kompisar och fira och rösta när han är där, och när han kommer hem igen så får han värdlens största kram av en skola där alla som känner honom saknar honom enormt! Tror jag inte känner en mer omtyckt man!

 

(bild från SVT. Marcus är grabben i blå jeansjacka^^)

 

Här får ni se mailet ;)  :

 

"Hej på er!

Nu är det snart sportlov och dags för lite ledighet. Förr i tiden åkte man skidor på sportlovet, i dag kollar man mest på melodifestivalen…. Eller? I alla fall – Nästa lördag, den 18 februari kommer ett välkänt ansikte att dyka upp i rutan! Marcus Sjöstrand i åk 3, med Youngblood tävlar för Melodifestivalen och vill självklart ha allas stöd och röster! Så oavsett om ni åker skidor, läser läxor eller ser på Melodifestivalen – Rösta på Youngblood den 18 februari!

Ha ett gött lov!

 

Med vänlig hälsning

Tina Mathé

Skoladministratör"



Så ni som läser min blogg, missa för guds skull inte melodifestivalen denna dag! ;D och rösta gärna c:

Era kommentarer
Postat av: EpicWaste

sv: haha aaahdå självklart! ;)



Och juste, passa på och fråga någon fråga om du har! eller du kanske redan vet det mesta? xD <3

2012-02-10 @ 17:36:08
URL: http://epicwaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här: (Tänk på vad du skriver!, reklam svarar jag inte på. Är det veckans blogg eller något så är jag med.)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0