Old memories coming back

Haha! Drömde att min bror redan uppträtt i melodifestivalen och att jag missade det!! Jävla mardröm D: <//3
Iaf, spanade igenom gamla bilder på datorn och hittade bilder från när jag var gästartist för Jan Tobbez (hur ni nu stavar?^^') och det var första gången jag var uppe själv på scen och som jag spelade en egen låt inför publik! Dog lite när jag insåg att det är ca. 1 år sen och 362 dagar sen ;D PLUS att jag hade typ rakat hår o; Satt för en blomma för fejjan dock, men här får ni se:

Osså hittade jag denna sötnosen!

ÜBERSÖT!<33
Puwss! :D

Era kommentarer
Postat av: Mimi

SV: Jo klart nästan alla djur iaf ^^

Har väldigt svårt för fiskar o insekter som nästan alla andra ;) och jag är livrädd för larver! XD Maskar går bra men larver! :S Valar är jag också jätterädd för xD

2012-02-15 @ 16:58:37
URL: http://adventurelaand.blogg.se/

Kommentera inlägget här: (Tänk på vad du skriver!, reklam svarar jag inte på. Är det veckans blogg eller något så är jag med.)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0