This is a goal

Jag tror jag börjar bli lite galen..
Snälla folket - LÄS INNAN NI KOMMENTERAR OCH FÖLJ "REGLERNA".
Det är så jobbigt när man inte vill vara tyken, men än  hur man gör så blir man det...

Iaf, sorry för uppehållet, men som skrivet i förra inlägget, så kan det bli glest här ett tag, har lite strul irl och behöver mest vara med familj och vänner just nu. 

Idag ska jag försöka komma iväg te stadsmuséet (om jag minns rätt..) och sen träna på fysiken (DEBUT).
Har förövrigt satt upp en morot för mig själv, startar med 2 veckor - "Om jag är i skolan varje dag i två veckor får jag köpa något till mig själv för 100 kronor", trappar sedan upp steget till 3 veckor, och så, ni fattar^^
Har även skaffat en bok där jag skriver i vad jag ska göra och stryker när detta är klart :D har redan strykit två :D <3 Woho! <3

En belöning som jag vill ha när jag är färdig med de två veckorna är:

Eller något liknande c:   Från Additstore.se


Era kommentarer
Postat av: Linda

har bjudit in dig:D

2012-02-23 @ 10:58:13
URL: http://www.nattstad.se/LindaLinnros
Postat av: A M A N D A K I N D V A L L ♥

SVAR: Va?

2012-02-23 @ 15:30:27
URL: http://aemk.webblogg.se/

Kommentera inlägget här: (Tänk på vad du skriver!, reklam svarar jag inte på. Är det veckans blogg eller något så är jag med.)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0