This is freaking me out

ÅH!!
JAG DÖR AV NERVOSITET OCH DET ÄR INTE ENS JAG SOM SKA VARA UPPE PÅ SCENEN IKVÄLL - DET ÄR MASK TILLSAMMANS MED DE ANDRA GRABBARNA I YOUNGBLOOD.

Snälla missa inte... För guds skull, missa inte! De är först ut ikväll i melodifestivalen.

(Googlefile)

Men än vad som händer bästa vän ("bror") min, så är du min förebild, du ler alltid, du är en suverän vän och musiker, och jag är så jävla stolt över dig, hör du det?<3 Älskar dig!<3 /"Your sister Jesus"


Era kommentarer
Postat av: IDAWA

sv: Låter härligt! :)

2012-02-18 @ 16:55:16
URL: http://idawa.blogg.se/

Kommentera inlägget här: (Tänk på vad du skriver!, reklam svarar jag inte på. Är det veckans blogg eller något så är jag med.)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0