Går världen under detta år? Pft, ^^

Haha, gjorde tidsinställt till nyår och när jag är bortrest, så råkade jag sätta fel datum XD duktig cheey lixom ;) <3
Iaf, nu är jag här igen, har dock ont i huvudet så kanske inte för så länge ;P
Har haft en jätte bra start på året. Att bara chilla hemma med film och fota lite med en av ens närmsta vänner är lixom aldrig fel :) Nu har hon dock åkt hem så är ganska tomt här^^
Fotona blev av dålig kvalité då min kamera bråkar med mig, men kan nog visa någon imorgon :)
Iaf, idag har vi sett en film som jag har velat se sen den kom ut! Nämligen  "Tomorrow when the war began"! Hade för mig att jag hade läst den i skolan någongång och det stämde XD  Blev lite kär i filmen, men ska väl inte prata så mycket om den för då försäger jag hela filmen ;D <3
Iaf, den är mitt första film-tips 2012, (owh, goush, 2012, har ni skrivit det än? sagt det? ^^)

Era kommentarer
Postat av: Zandra - sminkblogg

Sv; Tack och detsamma vännen :D

2012-01-01 @ 20:53:30
URL: http://zandrassmink.blogg.se/
Postat av: Annika - drömmen om 11 barn

hehe jag kan förstå det faktiskt, maken gillade tårtan kan jag säga, wownörd som han är :D

2012-01-02 @ 07:55:59
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här: (Tänk på vad du skriver!, reklam svarar jag inte på. Är det veckans blogg eller något så är jag med.)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0