Inköpen

Har varit krasslig idag därav inget inlägg, ska sova nu och till sånglektion och prov imorgon. Detta ska jag klara. För jag vet att jag kan klara skolan, det tar bara lite tid.

Här kommer iaf lite bilder på det jag handlade på resan!
Ugglehalsband från marknaden

Mask från marknaden

Bilar lipbam, marvel skrivblock från en liten söt affär

"Ögon"-örhängen från marknaden

Lavastensringar från marknaden!


+ en sen födelsedagspresent till min kompis Alicia! Lägger upp här så fort hon har fått den^^

Nu, -> Säng :D Godnatt^^

Era kommentarer
Postat av: Annika - drömmen om 11 barn [8 stycken vinnar varsin onepiece/mysdress hos mig!]

Haha de där örhängena i form av ögon var ju tuffa :)

2012-01-18 @ 21:36:01
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här: (Tänk på vad du skriver!, reklam svarar jag inte på. Är det veckans blogg eller något så är jag med.)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0