Just so damn Nice<3

Igår var jag på café V.Ä.N.N.E.R, det var awsum! :D Velat gå dit i över 4a månader men inte blivit av.. Igår blev det av ;D Så TIPS! :D

Köpte även en skinnjacka med foder i från Cassels! o: Träffade Anna och senare mot kvällen kom Emie hem till mig ska nog träffas idag med c: <3 Så jävla awsum dag blev det <3 Hihu^^


Sitter dock i sängen nu, för lat för att duscha - hatar att hårfärgen droppar rött efter att man tvättat det.. >.<'
Hade Tiger vid min sida och kollade igenom alla bilder från resan, men han smet D: Dumma katt<'3

 
(Haha, dessa män råkade gå in i bilden - AWSUM! Hahahah<3)

Era kommentarer

Kommentera inlägget här: (Tänk på vad du skriver!, reklam svarar jag inte på. Är det veckans blogg eller något så är jag med.)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0