Just wishing I was rich.

Sitter och dör lite granna just nu.
Fucking snön gör att man inte vågar gå ut med min otur, så har varit i sängen hela dan, käkat glass, varmamackor och fruktsallad! PLUS KAFFE<3 Öhö. Emie bor fem minuter ifrån mig och jag hoppas det är bättre väder imon så jag kan överraska henne :D Men just nu blir det fortsättning med sängen och två katter. Basse ser lite rädd ut och Tiger sover^^

Själv har jag precis pluggat lite och försökt leta jobb (APSVÅRT JUE!) men nu har jag fastnat på Google, och dör lite granna!

Några av skorna jag dör lite för:



Så önskar jag var rik, men så tänker jag på fördelarna med att inte vara det, - Jag är inte bortskämd. (iallafall inte så mycket som jag skulle vara om jag varit rik och helt plötsligt inte hade pengar, fy fan vilken surpuppa det skulle sitta här då :'c )  GOOGLEFILES.

Era kommentarer

Kommentera inlägget här: (Tänk på vad du skriver!, reklam svarar jag inte på. Är det veckans blogg eller något så är jag med.)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0