Planering 18-års dag

Sitter här och tänker på att det är helt onormalt av mig att ha bestämt hur jag ska fira min födelsedag. Visst, jag ska fylla 18, siffran många drömmer om, men ändå, över ett halvår innan har man bestämt sig?!
Tanken är iaf att se denna film på bio! Kan ni se vilken det är?

Sitter och håller tummarna på att den går just då :3 öhö, barnslig flicka.
Sen ska jag ju såklart pierca mig. ;) och helst flytta till ett hus ist för att bo på två ställen, för det är lite fett jobbigt c: Men vi får se, det är ju bara en grundidé på en helt vanlig dag ;D

Era kommentarer
Postat av: Sannah

Hihi taack :D Kul att ni tyckte den va fiin :>

2012-01-05 @ 20:09:20
URL: http://sanzil.se

Kommentera inlägget här: (Tänk på vad du skriver!, reklam svarar jag inte på. Är det veckans blogg eller något så är jag med.)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0