Sonny Denzmore - Tidsfördriv.

Kan bjuda på en jätte gammal bild och berätta lite om mig^^'
/bild från fotodag med mamma/
-Saknar knasbollen som inte ville puwssa mig på bilden utan stirra på sin bror-
Well, Jag kallas Sonny Denzmore. Många säger dock emo ;P hahah, nämen, ska vara seriös :D
Jag bor utanför Göteborg och älskar att fota, se på film, måla, sjunga, jaa, gå i djuraffären älskar jag också! Blir så glad av råttorna... <3
Jag gillar inte att åka tåg, tycker de är läskiga. Tror jag har fått för mig det för att min skolkamrat blev påkörd när jag gick i sjuan^^' vet ju lixom att det inte är farligt eller så, lixom en färdväg, menmen.
Jag gillar inte fötter, tycker de är äckliga.
Jag är livrädd för småkryp, typ myror, spindlar, vandrande pinnar och  vandrande blad. Är rädd att trampa på dem och att de ska få ont och dö D: Lite fail, jag vet.
Jag har släkt i Tyskland.
Jag hatar att sjunga inför folk, rädd att de ska springa därifrån med händerna över öronen. Ändå går jag som si/so på Rytmus och sjunger inför folk ganska ofta..
Jag prenumererar på Kors&Tvärs.
Jag har en "Frank" period och är kär i Paul Frank lipsyl samt Franck schampoo-balsam-hårinpackning.
Jag är lite beroende av Mocca Latte (TAKE AWAY) från Espresso house.
Jag klippte mitt hår själv i flera år, men nu när jag vill ha längre går jag till frisörer. Hittat salong nyligen som jag är ganska nöjd med - nämligen Frisörerna.
Jag kommer inte på mer..  Är trött, fml.

Era kommentarer

Kommentera inlägget här: (Tänk på vad du skriver!, reklam svarar jag inte på. Är det veckans blogg eller något så är jag med.)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0