Trött Cheey

Fett trött, och vill mest bara sova. Men lite bilder iaf:

Från solstol, vy mot tennis/badminton och sånt^^

Vårat så extremt fina rum.. Inte alls som vi hade trott. Fanns två konstiga sängar och en soffa. toan var trasig också. Menmen, det gick ju bra^^

Min typ  outfit^^  Tror jag hade detta dag två, eller om jag hade tråkigt på kvällen XD Kommer inte ihåg.. Iaf, skor och linne - Monki, leggins - (två olika) Bikbok, shorts - Gina Tricot <3 (Behöver jag ens säga pappas kamera? ;P ) 


Fler bilder kommer förhoppningsvis upp imon om jag är lite piggare då^^  Ciao :D



Ps. Måste kommentera att jag blev redigt glad när jag insåg att någon har kikat in varke dag :D Känner mig inte bortglömd<3

Era kommentarer
Postat av: Annika - drömmen om 11 barn

Oh, shyssta shorts!

2012-01-14 @ 21:58:02
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här: (Tänk på vad du skriver!, reklam svarar jag inte på. Är det veckans blogg eller något så är jag med.)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0