The "A-list"

Som nog alla Youngblood fans vet så kommer Yb till Lisebergs stora scen imorgon klockan 17. :D
Och jag och min syster ska självklart dit. (:
Vi står dessutom på "listan" och får gratis inträde! Hur coolt är inte det?!
Iaf, Det finns inget att säga om min dag, så lägger fokus på Yb, och håller tummarna på att brorsans chey vann "lovelightsong" tävlingen! :'D Men bjuder på Yb's "nya" video!
Ps, tack brorsan<3.
/SonnyDenzmore

Era kommentarer
Postat av: Jossan ★

Ttyp aldrig hört talas om dom :o



sv: Ja, så jävla fint med glass!<3

Så himla gott :DDD

2012-06-02 @ 18:24:22
URL: http://josefinsunnanlid.blogg.se/

Kommentera inlägget här: (Tänk på vad du skriver!, reklam svarar jag inte på. Är det veckans blogg eller något så är jag med.)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0