It's just one more shopaholic

Älskar att ha råd med sådant man behöver och vill ha<3. Och för en gångs skull så har jag det, jag har råd!
Jag har under min barndom växt upp i två helt olika samhällsklasser, och aldrig riktigt passat in i dem.
Den ena klassen har varit rik, och kunnat köpa allt i sin närhet, medans jag, kunde köpa något dyrare och fint någon gång ibland. Den andra klassen var jag shopaholicen och var duktig på reor och bra priser.
Idag är jag en blandning och älskar mode.
.
Haha ja, det var lite om mig ><'
Men iaf, de nya underbara inköpen:
Kofta: Bikbok, 299:- (i fullt pris, men jag hade rabatt)
Shorts: Bikbok, 399:- (samma som koftan)
Top: GinaTricot, 99:-
Halsband: JC, 69:-
Byxor: H&M, 299:-
.
Och var såklart lite busig osså!
Filmer: ICA Kvantum, 3 för 99:-
<3.
SonnyDenzmore

Era kommentarer

Kommentera inlägget här: (Tänk på vad du skriver!, reklam svarar jag inte på. Är det veckans blogg eller något så är jag med.)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0