Clean, beauty, difference

Har varit en elak dag, frysit, haft ont i kroppen (mest huvudet) och sen mått illa för att jag åt en hel pizza och en stor BJ halfbaked. Haha.
Fail.

Var iaf friluftsdag som jag inte var på idag. Nu har jag en filmkväll framför mig, först svenska top model (som jag stör mig på...egentligen.) och sen Project Runway med bland annat Mondo!! :D<3 Wiiie!

Haha, ja, lite gamla inspirations bilder från Google, som faktiskt fortfarande är inspiration^^

Men ska ha prov imorgon och massa sånt, samt träna, så ursäkta om jag är off..

Era kommentarer

Kommentera inlägget här: (Tänk på vad du skriver!, reklam svarar jag inte på. Är det veckans blogg eller något så är jag med.)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0