Dude,

Chillar med Due Date på Teven. Ska plugga matte snart, prov om två veckor D:
Iaf, är riktigt kär i apor<3 (För er som missat) tycker även mycket om ugglor, eller ja, alla djur c: <3
Fastnade med mitt ugglehalsband i en gitarr idag så den gick sönder D: R.I.P halsbandet nedan </3
Införskaffade mig ett nytt halsband som tröst. Dock ville jag ha ett annat men det fanns inte kvar..
Nu ska jag vara lite osocail, sorry :c

Era kommentarer
Postat av: EpicWaste - En av Sveriges största Alternativa Konstblogg!

sv: VET! Hatar personer som lever ENDAST för att förstöra för andra!



Åhh gullig du är! Är glad att vara tillbaka! :'D

<33

2012-03-15 @ 17:44:29
URL: http://epicwaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här: (Tänk på vad du skriver!, reklam svarar jag inte på. Är det veckans blogg eller något så är jag med.)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0