"Why does the sky cry?"

Näe fyfan, senaste dagarna har så många sörjt 2 ungdomar. Visst blir man lite ledsen och sånt, men nu är det för fan dax att totalt rycka upp sig!

Detta görs med Ulrik Munther på "pappas" spotify! :D <3 Osså tjuvlyssna på ens älskade syster när hon är med sina kompisar x) <3 Sen ska jag plugga och nog fixa inför min 18 års dag, haha! Löjligt värre typ ;)

Men om jag inte börjar redan nu kommer inga vara hemma...
Tanken är att först flytta den 25:e, sen 26:e när jag egentligen fyller gå på bio med någon och sen fira med familjen och vänner i en hyrlokal så folket får plats och de med allergi också kan komma c: <3  Längtar så! <3 Fast nackdelen är väl att veta att det är i slutet av sommaren man fyller och sen har några kompisar gått ur skolan till hösten XD <3

Fotot är taget av mig på Gran Canaria med pappas systemkamera. Syrran tyckte den var så fin så hon frågade om hon fick ha den på sin vägg c: <3

I övrigt har Maja fått körkort :'D <3 Hihihu<3 Näe, nu måste jag plugga lite och sen mysa med världens finaste pöjkar! :D (Katterna såklart! c; ) <3  Puwss^^<3

Era kommentarer
Postat av: Mimi

SV: Haha visst är vi ^^

Jo men har han kommit så här långt är det fortfarande grymt! :D

Grattis till Maja :D

2012-03-03 @ 17:12:00
URL: http://adventurelaand.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv; ja absolut :)

2012-03-03 @ 19:11:06
URL: http://lampfabrik.blogg.se/

Kommentera inlägget här: (Tänk på vad du skriver!, reklam svarar jag inte på. Är det veckans blogg eller något så är jag med.)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0