You got so much love in you

Hei! :D Nu är jag här igen o: Varit lite upptagen etc.
Träffade tillexempel fina Soph igår :D <3 Och vi såg på 3:ornas musikal (ja, jag kan inte få nog av den! <333!) RYTMUS TREOR, VAD FAN SKA VI GÖRA UTAN ER NÄSTA ÅR? NI ÄR BÄST.<3

Så åt vi mcd, eller jag gjorde, hon åt burgerking.. Osså moppade vi i oss hellokitty läsk samt ben10 :D <3 och jag somnade när vi såg på film... öhö. När hon hade åkt hem proppade jag i mig en hel BJ halfbaked.. (A) <3
Har tyvärr inte så jag kan lägga upp nya bilder D: (kamera hos pappa och mammas cam fattar vi fortfarande inte hur vi får igång.) Annars har jag ritat en hel del! :D <3 Typ ugglor<3 X)

Dock kommer jag aldrig bli lika duktig som Looh!<3 (Länkad bild)

Tänker fortfarande sno den när vi ses (A) <3

Näe, nu ska jag plugga psykologi och sen vila, har ju som sagt dåligt immunförsvar. Puwss<3.

Era kommentarer
Postat av: EpicWaste - En av Sveriges största Alternativa Konstblogg!

Hehe va gullig du är! :D



sv: Taaack så jätte mycket världens finaste Sonny! :D <33

Ska visa han kommentaren strax! :D

2012-03-17 @ 17:19:24
URL: http://epicwaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här: (Tänk på vad du skriver!, reklam svarar jag inte på. Är det veckans blogg eller något så är jag med.)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0