It has ben a freaking good day!

Sorry för denna skumma plötsliga bloggpaus! Vet inte riktigt vad som hände, det bara blev så :c
En hel del har iaf hänt! :D Jag har fått min iphone 4s! Varit med Sophie<3 etcetc.
.
Men tror ändå idag var mest awsum!
Har nämligen varit med Maja<3. Vilket var typ 1 år sen vi träffades utanför skolan! SJUKT OACCEPTABELT.<'3
Vi var iallafall på universeum där massa dinosaurier åt upp mig, och jag skämde ut mig om och om igen.. Gick in på fel toa, rakt förbi alla pissoarer (märkte dem inte ens..) och sen är det som en springa i dörren så jag råglor så ingen ska komma och kika och då kommer en typ 7 årig pojke och ställer sig o pissar! XD PINSAMT.
Höhö. Sen har jag trott i hela mitt liv att denna sköldpaddan är i porslin..
..Så när den började röra sig så dog jag lite och skrek... och sen kunde jag inte sluta skratta och säga att jag trodde den inte levde...
Skämde ut mig om och om igen med nya saker hela tiden, men de var de som jag kommer ihåg som starkast XD haha! Menmen, man är ju människa trots allt!
Sen var vi och köpte en hemlis! :D Ni får se senare^^
Osså efter det stack vi och fikade på Franks!
När jag kom hem ville pappa köpa BJ, så nu har vi 2 BJ hemma<3. Halfbaked och någon ny sort c: <3
Yay<3. Så ska käka mig lite tjook<3 Och se på mord i paradiset nu<3 Mysigaste tiden på hela veckan hos pappa<3.
.
Alla foton är tagna av mig med min iphone 4s.

Era kommentarer
Postat av: hanna ♡

samma här :)

2012-05-05 @ 22:11:20
URL: http://heaa.blogg.se/
Postat av: FREDRIKA PERSSON

Godmorgon! :)

2012-05-06 @ 10:48:44
URL: http://frdrika.blogg.se/

Kommentera inlägget här: (Tänk på vad du skriver!, reklam svarar jag inte på. Är det veckans blogg eller något så är jag med.)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0