I've got mail

Gissa vad som kom på posten igår?!! :D <3 Jag är lycklig<3.
 

Era kommentarer
Postat av: tess

Sv: Jag förstår inte det där med 3D tyvärr, tyckte bara att det gjorde filmen sämre. Alltså, filmen var ju HUR bra som helst, men själva 3D gjorde det bara rörigt. Som när det kom en action scen & allt rörde sig fort blev det bara suddigt. Nej, tyckte att 3D va sämst!!



Låter som en rätt mysig valborg ändå måste jag säga då :)

Jo, våran valborg va ju väldigt lugn då som sagt, men det var helt underbart faktsikt! :D

Kram

2012-05-01 @ 15:50:32
URL: http://jaklakrokus.blogg.se/

Kommentera inlägget här: (Tänk på vad du skriver!, reklam svarar jag inte på. Är det veckans blogg eller något så är jag med.)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0