The outfit of the 23 May 2012

Hei Hallå alla snyggingar! :D <3 Jag är på för bra humör för mitt eget bästa tror jag XD
Fick VG i betyg i Samhäll B! :'D Och jag siktar bara på att bli Godkänd i alla ämnen, och det känns helt otroligt just nu! Jag är ju sjukskriven på halvtid, så studerar bara på halvtid ;) så att få ett VG, det är extremt enormt för mig.
Känns dock skummt då man är omringad av MVG Barn, men vem fan bryr sig? Jag är jag, och jag är det bästa jag! XD Haha<3. Nej, men jag är stolt, på riktigt.
.
I helgen blir mitt hår blekt igen, ska försöka få det platina blondt. Och har redan utväxt<3. Nu ska jag till min farfar tillsammans med pappa, vi ska hjälpa honom med hans dator, och förhoppningsvis så kan den gamle matteläraren förklara den delen av matten som jag och pappa har fastnat på! :D
Så vi hörs imorgon, men så länge bjuder jag på dagens outfit! :D Bilderna är oredigerade och alldelles nytagna!
Har för övrigt haft rakbena i en vecka nu, och det är ovant, men tycker om det också, så blandar lite hit och dit. Dock blev det mest snedlugg på bilderna ;D
Linne, Shorts; GinaTricot, Kofta, Brillor; H&M, Leggins; Bikbok(?), Ring; Gran Canaria, Halsband; Nordstan

Era kommentarer
Postat av: MissNosebleed- En av Sveriges största Alternativa konsbloggar!

Fina bilder! :3



sv: Hahahah, aaw åh tack så mycket! :D <3

2012-05-23 @ 19:35:20
URL: http://missnosebleed.blogg.se/
Postat av: NEWPIC - alice

vadå "you lost me"? :)

2012-05-23 @ 21:05:51
URL: http://newpic.blogg.se/
Postat av: Annika - drömmen om 11 barn

Sv Låter ju trevligt :) Själv ska jag till Göteborg imorgon, det är tjejkväll i Mölndal så jag tågar ner imorgon eftermiddag - ska bli skitkul!

Haft en bra kväll ikväll? Rena rama sommarkvällen ju, hur gött som helst :)

2012-05-23 @ 22:18:56
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se/
Postat av: Jossan ★

Åh va jag diggar shortsen! :D



sv: Hihi ja, grymt bra! Så speciell sångröst också :)

Ja precis, finns säkert nånstans ;) <3

2012-05-23 @ 23:50:51
URL: http://josefinsunnanlid.blogg.se/

Kommentera inlägget här: (Tänk på vad du skriver!, reklam svarar jag inte på. Är det veckans blogg eller något så är jag med.)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0