Uppväckande.

Här kommer lite bilder som väckte mitt intresse senast jag var inne och spanade på deviantart!

Era kommentarer
Postat av: tess

Ooh, jag älskar konst sådär. Gillar speciellt bilden "take what you need".



Sv: Jo, mormor är nog inte så gammal, men hon fick ju min mamma när hon var 19 år eller så, & mamma fick ju med barn tidigt, & jag får med barn tidigt, haha. Så det kanske går i släkten det där?? :O



Nej eller hur, 3D va riktigt skit måste jag säga. Först i början mådde jag bara dåligt & tyckte att det va jobbigt att läsa, sen så blev bilden inte något bra heller när det gick för snabbt i vissa scener & det bara blev suddigt. Men hörde att Norrköpings 3D biograf inte skulle vara någon höjdare heller, så ja..

Kram

2012-05-06 @ 19:23:19
URL: http://jaklakrokus.blogg.se/
Postat av: SANNAH

WIiiiiiiiiiie:D Va roligt att nåt fastnade:D

Älskar lilo stitch bilden . WOoow. Om man ändå va grym påatt rita i datorn :D

2012-05-09 @ 10:54:27
URL: http://sanzil.se

Kommentera inlägget här: (Tänk på vad du skriver!, reklam svarar jag inte på. Är det veckans blogg eller något så är jag med.)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0