It's fact on high lvl.

Tio 20 saker ni kanske inte visste om mig!
.
1. Jag dricker mitt kaffe med oboy i och mjölk.
2. Jag älskar akvarium, tycker det är vackert med färgerna och blir lugn av livet under vatten, därav älskar jag även att fota akvarium och gör alltid det när jag är på universeum! (blir dock alltid sur för att det bara är mobilkamera och då blir dålig kvalité och suddigt)
3. Jag gillar att bita mina katter i öronen.
4. När jag var liten tyckte jag att Jim i skattkammarplaneten var snyggast i världen.
5. Jag bestämde mig som liten att vara nykterist, och dricker inte mer än 0,7 cider.
6. Jag älskar alla slags djur, och har matat vargar på nordens ark. Men jag är livrädd för vandrande pinnar och vandrande blad, är rädd att trampa på dem, lika så andra djur som är svåra att "se", och vissa djur klarar jag bara  av när de är i bur. Är även livrädd för pilgiftsgrodor.
7. Jag är bra på balansgång men väldigt klumpig, hur det nu går ihop c: och jag försöker alltid gå förbi A-brunnar.
8. Jag blir på extremt dåligt humör när mina kompisar skojar om "emosar" då jag under flera år blivit kallad för emo.
9. Jag har haft många stora drömmar och slängt dem i soptunnan, precis som nog de flesta gör när de är barn, och för tillfället har jag ingen "dröm", min senaste var att börja på världens bästa gymnasie, höhö, men jag hade för höga förhoppningar, trodde alla problem skulle försvinna med den!
10. Syrran påstår att jag precis som min syster och pappa, har en brun fläck i mina annars grön/blå ögon! Och jag har lyckats ta bilder på mig där ögonen ser bruna ut.
11. Jag gillar mäns käkar, och kvinnors kinder.
12. Jag fryser även om det är 30 grader ute, så har nästan alltid tjockiströja mitt i sommaren och svimmar sedan av värmeslag.
13. Jag har svårt att känna hunger. Fått av mamma. Vi blir helt plötsligt deppiga, trötta eller fett sura och inser att vafan, vi har inte ätit på en hel dag. Äter heller inte nötter, lamm, köttfärs. Eller om  jag vet vad det är för djur jag äter...
14. Jag har för få tänder och mitt hår är halft platt och halft lockigt. Och tydligen är mina fötter i två olika storlekar, (38,39) men jag tycker att jag oftast behöver 40.
15. När jag är osminkad tar jag på mig fejkade glasögon eller solbrillor, för jag skäms över mina ögonbryn.
16. Jag döpte min katt till Pikachu, men familjen vi köpte honom av hade redan börjat kalla honom Tiger.
17. Jag hatar att läsa. Älskar att se på film, men behöver oftast göra något med fingrarna, annars har jag inga naglar kvar efter halva filmen..
18. Min farfar är halv tysk.
19. Jag älskar att göra konst! Har skrivit böcker när jag var yngre, massa dikter, skrivit låtar (dock bara nöjd med en av dem..), älskar mode, att rita, och fota! Så fort mina kompisar går på toa eller nått när de är hemma hos mig, så tar jag fram en kamera för att skapa konst. Dock blir det alltid självporträtt då det känns så känslolöst att ha massa bilder på saker, och då ser folk mig som ego ;D haha! För mig är det iaf konst, och jag försöker jobba med ljuset på varje foto jag tar, och med vinklar. Min favorit teknik inom foto är att ta kort tillsammans med sin spegelbild!
20. Några av mina favorit minnen är:
.
* När Micke sjöng "Hey soul sister" för mig i telefonen (första gången jag hörde honom sjunga), blev sjukt glad och stolt, så varje gång jag hör låten så ler jag.
* När jag såg Youngblood live i Nordstan, har aldrig sett Marcus så glad förut. Och när jag träffade Micke för första gången och Marcus följde med och vi sedan åt på pizza hut<3. Vi kan nog bara lätt säga att Marcus är min bästa vän och är alltid positiv, så alla minnen av Marcus c: <3
* När Joseph Williams kom till våran skola, så sjukt inspirerande och maffigt! Iof har alla clinics varit otroliga, favoriterna är dock trummclinicen jag varit på och Joseph! <3 Glömde dock fråga var han hade köpt sin halsduk...
(Har lovat skolan att inte lägga upp bilder på honom, så inga bilder!
* När en man frågade om jag var konstnär då jag satt och ritade när jag väntade på bussen till skolan.
.
.
Hehe, hoppas det fanna nått kul c:
Alla foton är tagna av mig
och om du tänker använda dem måste du länka hit.

Era kommentarer
Postat av: FREDRIKA PERSSON

allt bra?=)

2012-05-10 @ 15:15:30
URL: http://frdrika.blogg.se/

Kommentera inlägget här: (Tänk på vad du skriver!, reklam svarar jag inte på. Är det veckans blogg eller något så är jag med.)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0