In need of färgpennor :D

Sitter här lite sent och skriver tillsammans med min gnällande Basse, har nämligen varit i Frölunda och shoppat sommarkläder inför resan, kan säga att detta var ganska svårt XD  Har fortfarande inte bikini dock... öhö^^ bilder på detta kommer upp så fort som möjligt :)

Hade dock tänkt se på film nu, för har nya inköp i filmhyllan (köpta av morfarpengajulklapp) - Kejsarens nya stil (som är en av mina favoriter ever! :D) osså Anastacia, som jag hittade extremt billigt och hatade när jag var liten XD hahah, men den är ju vacker, och jag är grymt avis på hennes hår <3

Iaf, bjuder på bilder jag har gjort, för som ni inte vet så fick jag ett stativ och massa målargrejor av morsan i julklapp :D


Påminnelse om att jag har nya pennor och nytt papper, så var lite snälla ;)

Den sista här är det något speciellt med, irl känns den lite lik Looh XD Ska färglägga den så fort jag har färgpennor <:

Era kommentarer

Kommentera inlägget här: (Tänk på vad du skriver!, reklam svarar jag inte på. Är det veckans blogg eller något så är jag med.)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0