Mitt tips till dig är Sannah

För det första så finns det nu en ny länk som leder till Sannah.
Sannah är numera en av mina idoler när det gäller målning! :D Hittade henne på Epicfaiils sida (om jag minns rätt^^) och hon var grym. Här är bland annat en bild hon har målat:
Tyckte att hon skulle måla Vira eller Looh, och det blev Vira^^ Och superlikt och fint!
Så gillade du den så spana in allt annat på hennes blogg som finns länkad bland länkar! :D
Sen lovade jag ju en bild på håret, och det blev inte jätte bra, men det är iaf lila/rött irl ;D

Era kommentarer
Postat av: sannah

Ahmen gu va du är gulligt <3 Dör lite!!

2011-12-03 @ 14:54:41
URL: http://sanzil.se

Kommentera inlägget här: (Tänk på vad du skriver!, reklam svarar jag inte på. Är det veckans blogg eller något så är jag med.)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0