Shock.se spaning

Fick presentkort på shock av mormor, så sitter här och funderar på vad man ska köpa,
kanske:

för 274:- ?
för 149:-?
för 324:-?
för 298:-?
för 398:-?

Eller något smycke eller bandana? Eller byxor, eller något helt annat?
69:- 98:- 39:-

Fett sugen på allihop, men lär väl bli översta, så länge den finns i rätt storlek vill säga, sugen på saker jag inte har råd med heller, vilket är fett tråk, och budgeten är 400:-. Shorts behövs.. väska med, och skorna har jag kollat på i evigheter. Hm, tar mig en funderare och får kidnappa någon kompis och sticka till Shock så fort som möjligt <:

/SonnyDenzmore

Era kommentarer
Postat av: sanna

DAGENS BLOGG - Tävla om att synas inför ca 900 dagliga besökare! :) Lycka till.



Kram.

2011-12-27 @ 20:24:06
URL: http://sannaakarin.blogg.se/
Postat av: JOZ♡

sv: nä fan, ja ville ju ha kritik/feedback så tog inte alls illa upp :D hehe tack :P Bilderna är tagna med ett fisheye objektiv som är till iphone :)

2011-12-27 @ 22:45:12
URL: http://bedeliciious.blogg.se/

Kommentera inlägget här: (Tänk på vad du skriver!, reklam svarar jag inte på. Är det veckans blogg eller något så är jag med.)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0