SonnyDenzmorePictures

Så har tagit namnet Sonny Denzmore som "Scene" namn, höhö.
Och här kommer några teckningar jag gjorde igår <:

Just nu verkar servern inte vilja lägga upp fler bilder (igen -.-') Men hoppas på att fler kommer upp senare.
Iaf bilden åvan, är min egna version av rödluvan. Min kompis "Soffan" målade på våran lektion och inspirerade mig så på kvällen blev detta ett resultat av en bild :) Hoppas ni tycker om den lika mycket som jag och min bror.
Har mycket kvar att lära.
Nu ska jag iaf ut och fota med min bror och förhoppningsvis så kommer det upp någon bild från det och på håret! :D
Ciao så länge ^^

Era kommentarer
Postat av: sannah

Aww:D Hoppas hon blev lite fin iaf:D

2011-12-03 @ 13:22:33
URL: http://sanzil.se
Postat av: EMMIE

Snyygg! :)

2011-12-03 @ 17:59:59
URL: http://nioosju.blogg.se/

Kommentera inlägget här: (Tänk på vad du skriver!, reklam svarar jag inte på. Är det veckans blogg eller något så är jag med.)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0