It's the beauty of art

Hei c:
Idag har jag haft fullt upp!
Har varit och fikat på café Vänner vid korsvägen med mina farföräldrar, varit på konstmuseét med dem samt sett min årskurs "musikal" saga XD
Höhö, så nu sitter jag här och myser med datorn i sängen :D Och tänker bjuda på lite bilder på vad jag har köpt :D
Tygväskan kostade 129:- och trycket är gjort av Warhol<3 Vykortet kostade 12 eller 15 XD kommer inte ihåg c:
Och boken kostade 195:- c: Sen sponsrade mina farföräldrar med 50:- och jag fick studentrabatt, så vet inte vad priset blev i slutändan, men bra iaf! 8) och jag är lycklig. Har aldrig uppskattat museet så mycket förut, men om det är något man vill se i sitt liv så är det trycket på min väska irl. Tavlan är enorm och så underbar. Annars är det ju såklart Leonardo man vill se :3 <3 Så mitt tips till alla er som bor vid Göteborg, fika på café vänner (de är så bäst<3) och gå och se Warhol's utställning! Samt kvinnan som tar kort på dockor! (tror hon hette simmons c: )

Era kommentarer
Postat av: ebba & isabella

sv : aa verkligen !

2012-04-26 @ 21:23:19
URL: http://wejustsmile.blogg.se/

Kommentera inlägget här: (Tänk på vad du skriver!, reklam svarar jag inte på. Är det veckans blogg eller något så är jag med.)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0