Ett fett måste

Haha, min kropp är inte med mig^^'  Magen har varit på dåligt humör för länge nu, och idag var inget undantag. Värre än tidigare faktiskt :c
Gick även in i väggen, (och inte stress..Utan bokstavligt in i den.) Kommer ha blåmärken imon. Menmen, lite lycklig är man iaf, för efter flera års letande efter kaktusglass så har en variant äntligen kommit hit! :D 
MM! Ett fett måste

(googlefile) 
I morgon vid den här tiden så vet vi vilka som gått vidare till finalen, och för hoppnings vis så är det Youngblood! :D Fast så ska man ju överleva den oundvikliga nervositeten då ;c <3
Näe, nu är det dax att sova, och hoppas att Tiger inte blir sämre i natt (han är också lite skruttig just nu) <3 Puwss c: 

Era kommentarer

Kommentera inlägget här: (Tänk på vad du skriver!, reklam svarar jag inte på. Är det veckans blogg eller något så är jag med.)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0