Ich bin ganz müde

Goddag c:
Har införskaffat mig en belöning! Idag är nämligen första gången på flera månader som jag gått en hel tisdag i skolan! :D Så belöningen:
och dagens klädsel vill tydligen inte komma upp D:
Verkar för övrigt ha lite problem med blogg.se, har problem att komma till andras bloggar D: Står att bloggarna inte finns... Försökte några gånger med Annikas och kom tillslut fram, men Loohs är fortfarande borta D: Hm, får maila och se^^
Nu ska jag dessvärre vila, so sorry för tråkigt inlägg :c <3

Era kommentarer
Postat av: Annika - drömmen om 11 barn

Sv Jag ska inte göra så mkt, blir nog sängen snart skulle jag tro - efter att jag besvarat alla kommentarerna =) Imorgon då? Skola? :)

2012-03-13 @ 22:04:33
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se/
Postat av: Karina

Sv; Hahah nice! :D

2012-03-13 @ 23:29:39
URL: http://fiiskface.blogg.se/

Kommentera inlägget här: (Tänk på vad du skriver!, reklam svarar jag inte på. Är det veckans blogg eller något så är jag med.)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0