THIS IS IT

If you don't want them to shut down Picnik.com, set this in your status.
.
In the name of God, har jag nu satt upp texten ovan lite här och var på internet, och alla ni där ute som uppskattar picnik, snälla skicka runt det, då kanske det kan bli en ändring tillslut? - haha, önsketänkande c:<3
btw, här är lite "nya" produkter jag har införskaffat, de orangea är för huden, den med 1:an på är värmeskydd, sen är det multivitaminer samt flour. ;>

Era kommentarer
Postat av: mina

sv: Åh tack så mycket gullet, ska färga tillbaka till headerhåret snart faktiskt :D Saknade det allt för mycket när jag färgade bort det så snart äre tillbaka igen xD



Ja en snällare plånbok hade inte varit helt fel ): xD

2012-03-01 @ 13:30:48
URL: http://tatooine.blogg.se/

Kommentera inlägget här: (Tänk på vad du skriver!, reklam svarar jag inte på. Är det veckans blogg eller något så är jag med.)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0