What's in your head,

Hei jag är en kvinna med noll seriösitet just nu.
Har ritat massa fnuttiga bilder. Typ fru som en enhörning, mig som padda, och Marcus som en gris/mask/anka... öhö! XD
.
Men iaf, dagens outfit.
Regnjacka: (NewYorker tror jag), Myströja: Monkey (och skorna med, men de syns ju inte..), Monster-linne: NewYorker, Shorts: GinaTricot, Tights: Lindex.<3 Smycken: Halsband: öh, Nordstan (A), ring: spanien, örhängen är pärlor... haha, kul att typ hälften inte syns på bilden ^^(A)

Era kommentarer
Postat av: Annika - drömmen om 11 barn

Sv Jag har faktiskt inte så mkt planerat för morgondagen, så det blir nog lite trädgårdsgöra. Ska fota lite i trädgården för att dokumentera o sen blir det att röja lite där ute :) Vad ska du göra?

2012-03-28 @ 01:09:00
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här: (Tänk på vad du skriver!, reklam svarar jag inte på. Är det veckans blogg eller något så är jag med.)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0