Training makes it perfect

Sitter här och väntar nu, och tänkte att jag kan lägga upp bilder på dagens outfit :D
Dock väldigt dåliga bilder för det blev med camen^^'
Outfit: Jacka - Shock; Ankaretröja - Ginatricot
Smink: Svart kajal, lösögonfransar från Kicks, blå ögonskugga som jag inte vet var jag fått den(antagligen när jag sålt jultidningar), samt mammas svarta ögonskugga. Dock väldigt dålig bild. och har glömt min ögonbrynspenna hos morsan därav konstig avskärning ;)
Bjuder på två leendebilder också! Håller på att öva upp självkänslan (eller självförtroende eller vad fan man nu kallar det^^ Blandar alltid ihop dem allihop ;D ) iaf, går ut på att jag ska tycka att jag kan le, att det inte ser förjävligt ut :)

Era kommentarer

Kommentera inlägget här: (Tänk på vad du skriver!, reklam svarar jag inte på. Är det veckans blogg eller något så är jag med.)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0