kläd tips

Alltså, det är fortfarande typ förmiddag? och jag har så tråkigt, alla vänner är i skolan eller upptagna.. Vill inte ens se mina favoritfilmer.. Dööh, är man lat eller?
Har hittat nya affärer på nätet som jag har blivit kär i. Kan ju tipsa om dem då^^
(Haha, flera timmar sen jag skrev detta inlägg..Men har nu gjort Collage med varor från affärerna c: Hoppas det uppskattas^^ )
Bluebanana
Allting bråkar ju med mig idag D: Vet inte hur många gånger bloggen, fb och allting har hängt sig! Är de så depp så borde de gå te Johnny Depp som psykolog och få sig ett gott skratt! <3 (A)
Hepp, mysigt att man suttit i timmar för att få te ett inlägg man kunde vara stolt över osså får man inte opp dem :c
TASKIG DATA. och lite elak är datorn och blogg.se mot mig, lovar att de planerar en svart strid D:

Era kommentarer

Kommentera inlägget här: (Tänk på vad du skriver!, reklam svarar jag inte på. Är det veckans blogg eller något så är jag med.)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0