Just in such a happy mood.

Sonny är bortskämd. Så bortskämd. Hon fyller 18 i år, och hon får dyra påskägg, fyllda med pengar, saker, godis..
.
.
Sonny får syn på något.
Hon attackerar.
Hon hittar av pappan.
..Vänta, det fanns något mer!
Hon är glad. Bortskämd även. Och hon fick 600 kronor av morsan i sitt ägg..
Sonny funderar. Tanken var att köpa filmer, men hon har tänkt om. hon har spänderat 100 på en tischa. Resten ska gå till heminredning. Doftljus. En tavla. Kanske en lampa.. Glas?.. Allt från Cinco. Hon blir lite stolt över att det inte blev filmer. Hon skäms lite över sin bortskämdhet. Men tänker samtidigt, jao, hon gav påskägg till syrran, mormor, mami och Pthr. Pappa får hon bjuda på något senare. Hon är lycklig. För hon har världens bästa familj.
.
JAG ÄLSKAR ER<3!
.
Höhö, ville visa omvärlden att jag älskar min familj så enormt. Visst har vi haft våra svåra tider, men det har alla familjer. Och vi har det riktigt bra just nu. Fattas bara ett hus åt morsan och Pthr. Samt att jag ska hitta jobb och mami få behålla sitt. Vikariejobb är inte det bästa.
.
Livet är underbart. Och stunderna då jag tvekar på det är stunderna då jag vill kunna kolla tillbaka på min blogg och inse det. Det är underbart. Och jag har världens finaste familj, vänner och bloggläsare! :'D <3
GLAD PÅSK SÖTNOSAR.<3

Era kommentarer

Kommentera inlägget här: (Tänk på vad du skriver!, reklam svarar jag inte på. Är det veckans blogg eller något så är jag med.)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0