Some say it's just life, I say it's mine.


Just nu känns livet bra. Kanske till och med underbart. Allting kommer ordna sig. Jag kommer klara av gymnasiet. Jag kommer klara av att flytta till min mami i sommar, slippa bo på två ställen pendlande och där av slippa gå via garaget när jag ska till min papi. Allergisk bonussyster. Jag kommer ju såklart träffa dem ändå.

Byta stavning på mitt namn, äntligen skaffa stavningen jag har använt sen så många år tillbaka, få skriva den när folk ber om namnteckning. Så skönt att slippa tänka på vad man egentligen har för stavning, att alltid komma ihåg den.
Pierca mig, äntligen, äntligen! I sommar får jag och ska jag pierca mig! <3. Blir septum till en början.

Livet är bra. Och det som gör det fantastiskt är ni, ni alla människor omkring mig. Ni som får mig att le. Du som kramar mig när det inte finns något att säga. Du som hör av dig när vi inte setts. Du som ställer de små orden; "Är du okeii?". Och du som bara ligger i min famn och ler, andas och sover. Det gör mitt liv. De sekundrarna ni ger. Min familj, mina vänner, ni bloggare och läsare, och de omkring. Som ett småbarn på bussen som skrattar och ler mot en, skrattar för att man vinkar. Så ja, livet är underbart. På sitt sätt.

Era kommentarer
Postat av: Louise Nosebleed - En av Sveriges största Alternativa Konstblogg!

Fan vad nice! Awesome med septum ju! :D



sv: HAHAH aaaw självklart :D

Man tackar!



Ah jo vet, bara det att jag är så dålig på att "hantera" mina problem, vet aldrig vad jag ska göra och det gör mig galen ibland :/



puss<3

2012-04-18 @ 23:13:04
URL: http://missnosebleed.blogg.se/
Postat av: Monrou's vintage blogg

SV: härligt de låter, är glad för din skull vännen!

du låter glad och det glädjer mig :)



de är helt okej med mig med :)

2012-04-19 @ 12:04:03
URL: http://monrous.blogg.se/
Postat av: Lia

sv. Aww, så gulligt! :'3 synd att du missade frågestunden!

2012-04-19 @ 15:41:27
URL: http://lollipopkennel.blogg.se/

Kommentera inlägget här: (Tänk på vad du skriver!, reklam svarar jag inte på. Är det veckans blogg eller något så är jag med.)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0