It's complicated darling

Att vakna halv 2 mitt i natten med migrän suger...  Trodde jag skulle svimma XD
Det roliga är att mamma flyger upp och tror att hon har försovit sig^^  Övertalade henne ca tre gånger att så var inte fallet och så somnade hon om och hade bara ett svagt minne efteråt ;D

Är för övrigt fyra år sen min kompis dog i dag, men har faktiskt knappt tänkt på det, vilket är extremt skönt.

Just nu ser jag lite på Body of proof och borde sova, men jag är ju ledig imon så nvm c;


Bild från julafton, när syrran delar ut julklapparna. Jag och Tiger min<3

Har problem med älsklingen, han får som epilepsiattacker mitt i natten när han ligger i min famn, så har rivsår över armarna och folk tror att, ja.. ser man annorlunda ut så ser folk annorlunda på en. Har lovat tusen gånger att "nästa gång" ska jag kolla upp det med veterinär, denna gången lovar jag. På riktigt. Kan inte gå runt så här, inte kunna röra armen eller nått. Funderar på att filma honom hela nätterna, men fyfan vilket jobb :c

Jag hoppas han inte lider utav det bara, men han verkar som om han inte vet vad fan som nyss hände.. Någon därute som har en aning?


Har förresten sett "Jag saknar dig" nu, och jag grät under hela filmen. Den är värd att se, men om du hatar verklighetsbaserade, sorgliga samt pinsamma filmer, så se den inte.

Era kommentarer
Postat av: EpicWaste

sv: det äre också :3

<3

2012-02-09 @ 15:15:25
URL: http://epicwaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här: (Tänk på vad du skriver!, reklam svarar jag inte på. Är det veckans blogg eller något så är jag med.)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0