Sonny goes fruktsallad!<3

Ätaätaätaäta FRUKTSALLAD<3  (Man blir vad man äter)

Är en fruktsalladnörd som ni kanske har märkt c:
Har förresten bokat träning! (typ wow o: ) ska gå på "Nia" imorgon kväll och Zumba på Torsdag eftermiddag c:
Känns bra - just nu iaf..

Igår blev det lite teckningsskisser, visar när och om de blir klara ;D Idag ska jag försöka våga mig ut och våldgästa Emie :D Sen ska jag se på "Once upon a time", då båda mina favvo serier går samtidigt (KORKADE MÄNNISKA SOM SATT TIDERNA.) Ska försöka hinna se syrrans film också.. och lära mig allt inför provet imon..  Öhö, dagen är för kort.


(Bild: Bananerna vid poolen på Gran Canaria)

Era kommentarer
Postat av: älin

Nu blev jag ju sugen på fruktsallad.. :(

Kram!

2012-01-23 @ 22:40:15
URL: http://imyourfather.blogg.se/
Postat av: Annika - drömmen om 11 barn

Allt bra idag?

2012-01-23 @ 23:44:33
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se/
Postat av: Miss Dior



Följ mitt liv som Miss Dior.

Hos mig kan du läsa om mig och min vardag, alla djur, en egen stil - tips. Tatueringar och piercingar.

Självklart finns det både bilder och videos

Men det viktigaste av allt - min kamp mot det sjuka kroppsidealet!



SVAR PÅ TAL + STOR FRÅGESTUND! SISTA CHANSEN. IMORGON 26/1 BESVARAR JAG ALLA ERA FRÅGOR!

http://tilldetsistahjartslaget.blogspot.com/


Kommentera inlägget här: (Tänk på vad du skriver!, reklam svarar jag inte på. Är det veckans blogg eller något så är jag med.)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0